آمار ناامیدکننده نیازمند در آسیا؛ ۱۴ گل در پنج بازی اخیر!

آمار ناامیدکننده نیازمند در آسیا؛ ۱۴ گل در پنج بازی اخیر!

پایگاه خبری فوتبالی - پیام نیازمند پنج مسابقه متوالی آسیایی است که موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در نتیجه‌ای که شاید کمتر پیش بینی می‌شد در امان با نتیجه دو بر یک مغلوب الوحدات اردن شد تا ژوزه مورایس شروعی ناامید کننده در رقابت های آسیایی داشته باشد و به نوعی مقابل ضعیف ترین تیم گروه، البته روی کاغذ، شکست بخورد.

اما این شکست برابر الوحدات اردن آمار پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی پوش سپاهان در بازی های آسیایی اخیر را بدتر هم کرد. سنگربان گران قیمتی که رقم قراردادش در فصل گذشته یکی از موضوعات جنجالی پیرامون سپاهان بود، در پنج مسابقه اخیر این تیم در رقابت های آسیایی ۱۴ بار توپ را درون دروازه خود دیده است! یعنی چیزی نزدیک به سه گل خورده در هر بازی که اصلاً آمار مناسبی برای دروازه‌بانی در قواره نیازمند نیست.

پیام نیازمند در بازی دیروز برابر الوحدات دو گل دریافت کرد که گل دوم را هم با اشتباهی که داشت و لایی خورد، درون دروازه خود دید. این سنگربان در بازی پلی آف آسیایی برابر شباب الاهلی چهار بار توپ را در اصفهان درون دروازه خود یافت. نیازمند در دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته در مرحله حذفی برابر الهلال عربستان، در هر مسابقه سه گل دریافت کرد و مقابل الاتحاد هم دو بار دروازه خود را باز شده دید تا تیمش دو بر یک شکست بخورد.

البته اگر آمار نیازمند را از اولین بازی آسیایی فصل قبل تا بازی گذشته در نظر بگیریم باز هم این آمار چندان تعریفی ندارد. دریافت ۲۰ گل در ۱۰ بازی که نشان می‌دهد سنگربان سپاهان در بازی های باشگاهی آسیایی شرایط موفقی را نداشته و باید دید در بازی های آتی موفق به بهبود این آمار خواهد شد یا نه.

1997