جالب‌ترین دوئل لیگ؛ سرمربیانی که برای دیگری تیم بستند!

جالب‌ترین دوئل لیگ؛ سرمربیانی که برای دیگری تیم بستند!

پایگاه خبری فوتبالی - مازیار زارع و سعید دقیقی دیدار جالبی با یکدیگر خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از دیدارهای جالب هفته پنجم لیگ برتر، رویارویی مازیار زارع و سعید دقیقی در قالب سرمربیان ملوان و شمس آذر با یکدیگر است. دو سرمربی که ابتدای فصل جای خود را با همدیگر عوض کردند و به نوعی هر کدام برای دیگری تیم بستند و وارد مسابقات شدند!

سعید دقیقی که پس از سپری کردن فصلی موفق با شمس آذر قزوین در اولین سال حضور این تیم در لیگ برتر تصمیم به جدایی و حضور در ملوان کرده بود، پیش فصل را با انزلی‌چی‌ها آغاز کرد ولی در ادامه باتوجه به مشکلاتی که او‌ را اذیت می‌کرد، از سمتش کناره‌گیری کرد تا دومین تجربه حضور نافرجام در تیمی جز شمس‌آذر را پس از مس رفسنجان در ملوان داشته باشد.

در سمت مقابل هم مازیار زارع پس از یک فصل خانه نشینی و با جدایی دقیقی از شمس آذر، راهی این تیم شده بود و تمرینات تیم قزوینی در پیش فصل زیر نظر او انجام می‌شد که مازیار هم تصمیم به جدایی از شمس آذر گرفت تا راهی ملوان شود و با حضور مجدد دقیقی در شمس آذر، این دو سرمربی به نوعی جای یکدیگر را عوض کنند.

در همین راستا جدال ملوان بندر انزلی و شمس آذر قزوین در ورزشگاه سیروس قایقران جالب توجه خواهد بود و باید دید این دو سرمربی در برابر تیم مقابل که بازه زمانی کوتاهی را آنجا سپری کردند، چه نتیجه‌ای به دست خواهند آورد.

1997