اخراج مورایس، بیشترین کامنت در صفحه رسمی سپاهان!

اخراج مورایس، بیشترین کامنت در صفحه رسمی سپاهان!

پایگاه خبری فوتبالی - برخی از هواداران سپاهان بابت باخت به الوحدات اردن بسیار عصبانی شده و خواستار اخراج ژوزه مورایس شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دو آسیا در امان با نتیجه دو بر یک مغلوب الوحدات اردن شد تا هواداران سپاهانی بابت این نتیجه بسیار عصبانی باشند. نتیجه‌ای که شاید کمتر طرفدار سپاهانی انتظار آن را داشت چرا که الوحدات حداقل روی کاغذ از نظر مهره‌ای قابل مقایسه با تیم ایرانی نیست.

اما این باخت غیرمنتظره و ناراحت کننده تبعات خود را هم داشته و برای دیدن این موضوع می‌توانید سری به کامنت های صفحه رسمی سپاهان بزنید. جایی که اکثریت نظرات نوشته شده اعتراض به ژوزه مورایس است و تعداد زیادی از طرفداران سپاهانی در فضای مجازی خواهان اخراج سرمربی پرتغالی تیم خود در همین ابتدای فصل هستند.

مورایس که سومین فصل حضورش در سپاهان را پشت سر می‌گذارد، در دو فصل گذشته در جمع طلایی پوشان اصفهانی فقط موفق به کسب یک قهرمانی جام حذفی شده تا نتواند انتظار طرفداران این تیم در فتح جام لیگ برتر را تحقق بخشد.

جالب اینکه برخی از طرفدارانی که خواهان اخراج مورایس هستند و این هشتگ را منتشر می‌کنند، اعتقاد دارند سرمربی پرتغالی در چینش ترکیب خود لجبازی دارد و به برخی مهره های خوب خود میدان نمی‌دهد و باید همین ابتدای کار کنار رود تا سپاهان بیشتر متضرر نشود.

باید منتظر ماند و دید در ادامه شرایط چگونه پیش خواهد رفت و ژوزه مورایس موفق به بازگرداندن اعتمادها به خود خواهد شد یا نه.

1997