پیام همسر بازیکن 18 ساله رئال مادرید پس از اولین گلش در لیگ قهرمانان اروپا

پیام همسر بازیکن 18 ساله رئال مادرید پس از اولین گلش در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - گابریلی میراندا همسر جدید اندریک با افتخار با پیراهن شوهرش عکس گرفت آن هم در حالی که تماشاگر بازی رئال مادرید و اشتوتگارت در لیگ قهرمانان اروپا بود.

به گزارش فونبالی، اندریک روز دوشنبه تصاویری  از خودش و گابریلی منتشر کرد و اعلام کرد که با او ازدواج کرده است در حقیقت همسر جدید او در برنابئو حضور داشت تا گلزنی شوهرش در پیروزی رئال مادرید مقابل اشتوتگارت را از نزدیک تماشا کند. اندریک با این گل به جوان ترین گلزن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد و رکورد رائول را شکست. اندریک که شماره 16 را به تن می کرد، در آخرین لحظات بازی با یک حرکت انفرادی، توپ را از زمین خودی برداشت و دوان دوان به دروازه حریف نزدیک شد و با شوت از بیرون محوطه جریمه، دروازه بان تیم آلمانی را سورپرایز کرد.

گابریلی تصاویری از خودش با پیراهن اندریک در برنابئو در روز سه شنبه منتشر کرد و نوشت:" بهترین شماره 16!"

رئال مادرید برای خرید اندریک از پالمیراس 25+35 میلیون یورو پرداخت و حساب ویژه ای روی این خرید باز کرده است. اندریک تا کنون هرگز در ترکیب رئال مادرید فیکس نشده و همیشه از روی نیمکت وارد زمین شده است. در واقع اگر وقت های اضافه را در نظر نگیریم، اندریک فقط 20 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرده که دو گل زده است. 

4125