بی‌توجهی یک باشگاه به هشدار ایفمارک؛ بازیکن خارجی جدیدشان مستعد مصدومیت است!

بی‌توجهی یک باشگاه به هشدار ایفمارک؛ بازیکن خارجی جدیدشان مستعد مصدومیت است!

پایگاه خبری فوتبالی- چند وقت پیش یک بازیکن خارجی به فوتبال ایران و یک تیم لیگ برتری آمده که تجربه مصدومیت‌های متعددی هم دارد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن خارجی که یکی از پرسروصداترین خریدهای این فصل لیگ برتر و شاید کل ادوار لیگ برتر هم بتواند لقب بگیرد با رزومه ای پر و پیمان پا به فوتبال ایران گذاشته است.

در پروسه پیوستن این بازیکن خارجی به یکی از تیمهای لیگ برتری، ماجرای تستهای پزشکی او حاشیه‌های زیادی درست کرد که البته اگر بیشتر اشاره کنیم مشخص می شود کدام بازیکن است. فقط می شود به این نکته اشاره کرد که از زمان اردوی پیش فصل، حرف و حدیث‌ها شروع شد.

ظاهرا این بازیکن تجربه‌های متعدد مصدومیت را پشت سر گذاشته است و در تستهای ایفمارک دارای معیارها و اعداد مرزی بوده و کاملا مستعد مصدومیت بوده است اما تستها به گونه ای نبوده که او تستها را پاس نکند.

 ایفمارک هم به این باشگاه در این خصوص تذکر داده است! پیگیری‌ها نشان می دهد ایفمارک چندی پیش نامه‌ای محرمانه برای این باشگاه ارسال کرده که در آن تاکید کرده بازیکن خارجی جدیدشان به دلیل شرایط فیزیکی، خرید پرریسکی محسوب می‌شود؛ چرا که هر لحظه امکان آسیب دیدگی‌اش وجود دارد.

موضوع مصدومیت این بازیکن خارجی در شرایطی رنگ و بوی جدی‌تری می‌گیرد که پیش از این شاهد بودیم ایفمارک تست‌های این بازیکن ود خارج از کشور را هم قبول نکرده است چرا که سابقه مصدومیت‌هایش بسیار زیاد بوده است و هیچ کلینیک معتبری حاضر نشده سلامت او را تایید کند!

ظاهرا وقتی این بازیکن برای تست به تهران می‌آید در ایفمارک معلوم می‌شود رباط و مینیسک او در مرحله «های ریسک» است.

 البته همانطور که گفته شد تستهای پزشکی این بازیکن نشان داده که او در حال حاضر سلامت است و مشکلی ندارد اما مصدومیت‌های قبلی، او را در وضعیتی قرار داده که هر لحظه ممکن است دوباره دچار مصدومیت شود. 

هشدار ایفمارک به این باشگاه اتفاق جدیدی نیست و این مرکز پیش از این بابت خرید چندین بازیکن خارجی دیگر مثل شیخ دیاباته یا نبیل باهویی به پرسپولیس هشدار داده بود و همانطور که می بینید با وجود کیفیت فنی شیخ دیاباته مهاجم مالیایی سابق پرسپولیس و اسبق استقلال ، پیش بینی ایفمارک در خصوص شیخ کاملا درست درآمد.

البته بازیکن مدنظر این گزارش، در حال حاضر در تیمی غیر از پرسپولیس بازی می‌کند.

1359