خبر خوش سرمربی آرسنال برای هواداران توپچی‌های لندن

خبر خوش سرمربی آرسنال برای هواداران توپچی‌های لندن

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی توپچی‌های لندن خبر داد که وینگر آرسنال به بازی اول این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، بوکایو ساکا، وینگر آرسنال به بازی اول تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا می‌رسد. ساکا در دقایق پایانی دیدار دربی شمال لندن در یکشنبه گذشته مقابل تاتنهام آسیب دید و از زمین خارج شد.

در آن زمان، مایکل آرتتا سرمربی آرسنال گفت که او نمی‌توانست به بازی ادامه دهد. حالا سرمربی توپچی‌ها قبل از بازی امشب پنجشنبه مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا گفت: ساکا توانست دیروز چهارشنبه تمرین کند، بیشتر جلسه تمرین را حضور داشت و می‌تواند در دیدار مقابل آتالانتا به میدان برود.

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال به دلیل مصدومیت جدی از ناحیه مچ پا، فعلا از ترکیب کنار گذاشته شده اما دکلان رایس، هافبک توپچی‌های لندن پس از محرومیت در لیگ برتر و غیبت مقابل تاتنهام، در این دیدار لیگ قهرمانان می‌تواند به میدان برود.

ریکاردو کالافیوری، مدافع ایتالیایی نیز پس از مصدومیت، به شرایط بازی بازگشته و آرسنال می‌تواند در دیدارهای حساس پیش رو مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان و منچسترسیتی در لیگ برتر از او استفاده کند.

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا یک روز استراحت کمتر نسبت به سیتی قبل از بازی حساس مقابل سیتی، به نقطه ضعف آرسنال تبدیل خواهد شد یا خیر، افزود: امیدوارم نه.

آرتتا افزود: انرژی زیادی از پیروزی دربی شمال لندن داریم. آن برد فوق العاده بود. ما چند بازیکن را بازیابی کرده‌ایم که برای ما بسیار مهم بودند و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

 

1033