راهکار آنچلوتی برای حفظ روند خوب رئال مادرید چیست؟

راهکار آنچلوتی برای حفظ روند خوب رئال مادرید چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی تصمیم دارد در بازی بعدی رئال مادرید مقابل اسپانیول چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند تا بازیکنان به خوبی استراحت کنند و از مصدومیت دور بمانند.

به گزارش فوتبالی، در این فصل انتظارات از رئال مادرید بسیار بالا است. تیمی که فصل گذشته با اقتدار در لالیگا قهرمان شد و توانست برای بار پانزدهم جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد، حالا با اضافه شدن کیلیان امباپه انتظار می‌رود که بتواند در این فصل موفقیت‌های فصل گذشته را تکرار کند و حتی جام‌های بیشتری هم به دست بیاورد. اما رئالی‌ها تا چهار هفته ابتدایی کمی متزلزل ظاهر شدند و دو بار مقابل مایورکا و لاس پالماس متوقف شدند.

اما حالا رئال مادرید توانسته سه برد پیاپی به دست بیاورد. کهکشانی‌ها در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا برابر اشتوتگارت یک پیروزی سخت اما شیرین را به دست آورد تا در این تورنمنت نیز شروع بسیار خوبی داشته باشد. حالا آنچلوتی تصمیم دارد تا برای حفظ این روند خوب به بعضی از بازیکنان تیمش استراحت بدهد. رئال مادرید طی 16 روز آینده باید 5 مسابقه برگزار کند که یکی از این بازی‌ها تقابل سخت و حساس برابر اتلتیکو مادرید خواهد بود.

به نقل از نشریه کوپه، کارلو آنچلوتی می‌خواهد برای دیدار بعدی تیمش برابر اسپانیول به چند بازیکن تیمش استراحت بدهد و تغییراتی در ترکیب اولیه ایجاد کند.

1428