هم‌تیمی بلینگام در تیررس منچستریونایتد، رئال مادرید و بروسیا دورتموند

هم‌تیمی بلینگام در تیررس منچستریونایتد، رئال مادرید و بروسیا دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از اهداف منچستریونایتد برای پنجره نقل و انتقالاتی زمستان 2025 خرید کریس ریگ، پدیده 17 ساله ساندرلند خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد با ورود کادر مدیریتی جدید، توجه ویژه‌ای به خرید بازیکنان جوان داشته است. این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی جاشوا زیرکزی و لنی یورو، دو بازیکن جوان و مستعد فوتبال اروپا را به خدمت گرفتند. همچنین مدیران باشگاه اعتماد زیادی به کوبی مینو، الخاندرو گارناچو و آماد دیالو، ستاره‌های جوان تیمشان دارند و به دنبال حفظ این بازیکنان به صورت بلندمدت هستند.

اما سران باشگاه انگلیسی تصمیم دارند در پنجره‎‌های نقل و انتقالاتی بعدی نیز برای خرید ستاره‌های جوان فوتبال اروپا و جهان تلاش کنند. جیم رتکلیف، مالک جدید منچستریونایتد پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که به دنبال خرید امباپه نیست، بلکه می‌خواهد بازیکنانی را در تیمش پرورش دهد که می‌توانند به سطح بازیکنی مثل کیلیان امباپه برسند.

کریس ریگ، ستاره جوان ساندرلند یکی از اهداف اصلی منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان 2025 است. به نقل از برخی خبرگزاری‌ها، احتمالا شیاطین سرخ در ماه ژانویه برای خرید کریس ریگ اقدام کنند. آن‌ها می‌توانند با چیزی حدود 25 الی 30 میلیون پوند این ستاره جوان را مال خود کنند. البته منچستریونایتد در مسیر جذب ریگ تنها نیست، بلکه رئال مادرید و بروسیا دورتموند هم شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند.

کریس ریگ در تیم ساندرلند هم‌تیمی جوب بلینگام، برادر جود بلینگام است و در کنار جوب، ستاره‌های آینده‌دار ساندرلند هستند.

1428