رقابت دو باشگاه بزرگ انگلیسی برای خرید ستاره جوان بروسیا دورتموند

رقابت دو باشگاه بزرگ انگلیسی برای خرید ستاره جوان بروسیا دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- کریم آدیمی، ستاره جوان بروسیا دورتموند که شروع خوبی هم در فصل جدید داشته مورد توجه منچستریونایتد و لیورپول قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، کریم آدیمی یکی از بازیکنان جوان جذاب برای باشگاه‌های اروپایی به حساب می‌آید. او در فصل جدید برای بروسیا دورتموند خوش درخشیده و توانسته آمار بسیار خوبی از خود به جای بگذارد. آدیمی زیر نظر نوری شاهین شکوفا شده است و امید دارد که با ادامه این روند بتواند پیشرفت خوبی داشته باشد. این ستاره 22 ساله در آخرین بازی دورتموند در بوندسلیگا برابر هایدنهایم خوش درخشید و توانست در شب پیروزی 4 گله تیمش، دو گل و یک پاس گل به نام خود به ثبت برساند.

این بازیکن تابستان امسال مورد توجه یوونتوس قرار گرفته بود، اما در نهایت در دورتموند ماندگار شد و بیانکونری هم به سراغ نیکو گونزالز آرژانتینی از فیورنتینا رفت. حالا اما چند پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس برای این بازیکن از راه رسیده است. در روزهای اخیر اخباری مبنی بر علاقه لیورپول به خرید آدیمی منتشر شد، حالا منچستریونایتد هم به این رقابت اضافه شده است.

به گزارش رسانه تیم تاک، منچستریونایتد در حال حاضر در رقابت با لیورپول برای خرید کریم آدیمی جلوتر است. این ستاره جوان آلمانی یکی از بازیکنان مورد علاقه دن اشورث، مدیر ورزشی منچستریونایتد است.

1428