عکس؛ کاندیداهای بهترین بازیکن هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند

عکس؛ کاندیداهای بهترین بازیکن هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 18 مسابقه به پایان رسید و حالا چهار کاندیدای اصلی کسب جایزه بهترین بازیکن هفته مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رقابت‌های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید. در پایان این هفته، بایرن مونیخ که موفق شده بود با 9 گل و با قاطعیت از سد دینامو زاگرب کرواسی عبور کند، با 3 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. رئال مادرید، لیورپول، اتلتیکو مادرید و بایر لورکوزن دیگر برنده‎‌های هفته اول بودند. همچنین بارسلونا بازنده بزرگ هفته نخست مسابقات بود.

حالا یوفا چهار نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد. هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ که بیشترین شانس را برای بردن این جایزه دارد، در شب پیروزی پرگل تیمش برابر دینامو زاگرب موفق شد 4 بار دروازه حریف را باز کند و از همین ابتدای کار به صدر جدول گلزنان تکیه بزند.

فلورین ویرتز، ستاره جوان بایر لورکوزن در دیدار تیمش برابر فاینورد درخشان ظاهر شد و توانست 2 گل از 4 گل تیمش را به ثمر برساند. همچنین آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید هم در پیروزی دو بر یک اتلتیکو مادرید بر لایپزیش نقش تاثیرگذاری داشت و 1 گل و 1 پاس گل به نام خودش ثبت کرد. جیمی گیتنز، ستاره 20 ساله دورتموند هم در هفته اول 2 گل زد تا در بین کاندیداهای بهترین بازیکن هفته قرار بگیرد.

1428