ستاره لیورپول به دنبال خرید یک باشگاه در لیگ 1 فرانسه

ستاره لیورپول به دنبال خرید یک باشگاه در لیگ 1 فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- ترنت الکساندر آرنولد، ستاره انگلیسی لیورپول در پی خرید یک باشگاه در لیگ 1 فرانسه است و می‌خواهد پیشنهاد خودش را برای خرید این باشگاه ارائه کند.

به گزارش فوتبالی، اخیرا بازیکنان سرشناس دنیای فوتبال به دنبال خرید باشگاه فوتبال هستند. یکی از معروف‌ترین بازیکنان بازنشسته که در امر باشگاه‌داری فعال است، رونالدو نازاریو است که سهام باشگاه رئال وایادولید را خریداری کرد. این باشگاه در حال حاضر در لالیگا فعالیت می‌کند و رونالدو نازاریو به صورت فعال به این باشگاه رسیدگی می‌کند و معمولا برای تماشای بازی‌‌ها در ورزشگاه خانگی این تیم حضور دارد.

حالا اخباری شنیده می‌شود مبنی بر این‌که ترنت الکساندر آرنولد نیز می‌خواهد به زودی به جمع بازیکنانی که باشگاه فوتبال دارند اضافه شود. این ستاره انگلیسی دنیای فوتبال در آستانه تبدیل شدن به یک مالک در دنیای فوتبال است. به نقل از نشریه اکیپ فرانسه، آرنولد تصمیم دارد از طریق یک صندوق سرمایه‌گذاری که با نظر پدرش مدیریت می‌شود، تصمیم دارد برای خرید باشگاه نانت فرانسه اقدام کند. ارزش مبلغ پیشنهادی آرنولد برای خرید باشگاه نانت، چیزی حدود 140 میلیون یورو است.

نانت در حال حاضر در لیگ 1 فوتبال فرانسه فعالیت دارد و در 4 هفته ابتدایی موفق شد 7 امتیاز به دست بیاورد. نانت در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لوشامپیونه جای دارد. حالا باید دید آیا آرنولد برای خرید نانت اقدام جدی می‌کند یا خیر؟

1428