شگفت‌زده شدن سرمربی آرسنال از واکنش‌های سنگربان تیمش

شگفت‌زده شدن سرمربی آرسنال از واکنش‌های سنگربان تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- داوید رایا شب گذشته در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شد و آرسنال را از شکست در نخستین بازی اروپایی فصل فراری داد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای شب پایانی هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های آرسنال و آتالانتا به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. داوید رایا، ستاره اسپانیایی آرسنال که در قاب دروازه این تیم می‌ایستد، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. این دروازه‌بان در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر انگلیس هم چندین بار مانع از گل خوردن تیمش شد.

داوید رایا در دقیقه 50 دیدار برابر آتالانتا پنالتی متئو رتگی، مهاجم 25 ساله و ایتالیایی فرشته‌های برگامو را مهار کرد، اما این پایان درخشش رایا نبود. وقتی رتگی سعی کرد روی ریباند با ضربه سر دروازه خالی آرسنال را باز کند، داوید رایا به شکل شگفت‌انگیزی توپ را از خط دروازه بیرون آورد تا در چند ثانیه در دو صحنه رتگی را ناکام بگذارد. نکته جالب این است که رتگی در طول این بازی تنها همین دو شوت را به سمت دروازه آرسنال زد که هر دو توسط رایا مهار شدند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال و هم‌وطن داوید رایا در ستایش عملکرد فوق‌العاده سنگربان تیمش گفت: "سیو امشب رایا یکی از بهترین واکنش‌هایی بود که در عمر خودم دیدم."

با درخشش داوید رایا، حالا شاید دل کسی در شمال لندن برای آرون رمزدیل تنگ نشود. باید دید آیا این گلر اسپانیایی می‌تواند به همین روند خوب خودش ادامه دهد یا اتفاق دیگری رقم می‌خورد؟

1428