رسم جدید در فوتبال زنان؛ معرفی تیم جدید توسط خود بازیکن پیش از اعلام رسمی باشگاه

رسم جدید در فوتبال زنان؛ معرفی تیم جدید توسط خود بازیکن پیش از اعلام رسمی باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ برتر فوتبال زنان ایران در حالی قرار است از ۲۷ مهرماه آغاز شود که هنوز خیلی از باشگاه‌ها از خریدهای جدید خود رونمایی نکرده‌اند. در روزهای اخیر خود بازیکنان دست به کار شده اند و‌ تیم جدید خود را «لو» می دهند.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فوتبال چه در حوزه مردان و چه در حوزه زنان نقل و انتقالات تیم‌ها در تابستان است. این اتفاقات در فوتبال زنان به شیوه‌ای عجیب باب شده و خود بازیکنان پیش از معرفی توسط باشگاه در صفحات اجتماعی‌شان اقدام به معرفی خودشان با لباس تیم جدید می‌کنند. اتفاقی که در فوتبال مردان معمولا صورت نمی‌گیرد و بازیکنان پس از توافق و ثبت قرارداد توسط باشگاه معرفی می‌شوند و از روز بعد در تمرینات شرکت می‌کنند.

این اتفاق باعث شده تا فوتبال زنان به سمت غلط و غیر حرفه‌ای برود. مثلا در تصویر پایین مربی تیم سپاهان تصویری در کنار چند بازیکن به ثبت رسانده و آن را منتشر کرده است. این در حالی است که باشگاه سپاهان پیش از انتشار این تصویر هیچ واکنشی نسبت به خریدهای جدیدش نداشته و نمی‌توان به کار این مربی هم ایراد گرفت. چند روز پیش هم کاپیتان تیم فوتبال زنان کانی کردستان با انتشار عکسی در اردوی تیم ملی به همراه ۳ بازیکن دیگر و برچسب زدن نام کانی در عکس از پیوستن این بازیکنان به کانی خبر داد.

امیدواریم اگر فوتبال زنان می‌خواهد پیشرفت کند از همین جزییات شروع کند تا در سال‌های آینده نقل و انتقالات جذاب‌تری را شاهد باشیم.

۶۰۰۱