یک مهاجم در خیبر؛ بی‌تاب گلزنی برابر تراکتور!

یک مهاجم در خیبر؛ بی‌تاب گلزنی برابر تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم سابق تراکتور انگیزه دوچندانی برای رویارویی این هفته تیمش با تی‌تی‌ها دارد.

به گزارش فوتبالی، عارف رستمی یکی از خریدهای فصل گذشته تراکتوری‌ها بود که نتوانست در این تیم شرایط خوبی داشته باشد. رستمی که با ۹ گل رده در مس کرمان راهی تیم تبریزی شده بود، در این تیم چندان مورد استفاده قرار نگرفت و در نهایت باتوجه به مصدومیتی که در تعطیلات نیم‌فصل گریبانش را گرفت، قراردادش را با پرشورها فسخ کرد تا خیلی زود به پایان کارش در این تیم رسیده باشد.

رستمی که سابقه بازی برای خیبر در لیگ آزادگان را دارد، این فصل دوباره راهی خرم‌آباد شده تا خاطرات شیرین آقای گلی در این تیم را زنده کند. بازیکنی که اگر چه نتوانسته هنوز اولین گل خود برای تیم لرستانی را پس از بازگشت مجدد به این تیم به ثمر برساند اما با ارسال دو پاس گل شرایط نسبتا خوبی داشته است.

اما بازی این هفته خیبر برابر تراکتور که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد، برای این مهاجم ۲۸ ساله انگیزه دوچندانی دارد. مهاجمی که شاید با ثبت اولین گل فصل خود برابر تیم سابقش خوشحال‌تر از همیشه باشد و باید دید خواهد توانست با انجام این کار و باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند، به نوعی نشان دهد که قضاوت‌ها درباره وی چندان درست نبوده یا نه.

1997