اسطوره لیگ برتر انگلیس مشتاق تماشای تقابل هالند و سالیبا

اسطوره لیگ برتر انگلیس مشتاق تماشای تقابل هالند و سالیبا

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند و ویلیام سالیبا، دو ستاره حال حاضر لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه در برابر همدیگه قرار می‌گیرند و باید دید این بار کدام‌یک در این جدال پیروز و موفق خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر انگلیس ستاره‌های سرشناس و باکیفیت زیادی دارد. بازیکنانی ارزشمند که بهترین بازیکنان دنیا هستند. شاید بتوان گفت دو تن از باکیفیت‌ترین بازیکنان این لیگ، ارلینگ هالند و ویلیام سالیبا هستند، مهاجم نروژی منچسترسیتی و مدافع فرانسوی آرسنال. این دو بازیکن فصل گذشته دو مرتبه با همدیگر روبه‌رو شدند که سالیبا در هر دو تقابل موفق شد غول نروژی خط حمله سیتیزن‌ها را مهار کند و هالند در دو بازی رفت و برگشت مقابل آرسنال کار خاصی نتوانست انجام بدهد.

حالا روز یکشنبه آرسنال و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف همدیگر می‌روند، دیداری که نوید تقابل دوباره این دو ستاره را به هواداران دنیای فوتبال می‌دهد. هالند در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس مهارناشدنی ظاهر شده و توانسته در همه بازی‌ها گلزنی کند. او موفق شده طی این بازی‌ها 9 بار برای تیمش گلزنی کرد و حالا با اختلاف در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است. ویلیام سالیبا هم مانند فصل گذشته مستحکم ظاهر شده است و به خط دفاعی تیمش نظم داده است.

حالا آلن شیرر، بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس اعلام کرده است که بی‌صبرانه منتظر تماشای این تقابل است. شیرر در این رابطه گفت: "من مشتاقم تا تقابل هالند و سالیبا را ببینم. هالند یکی از بهترین مهاجم‌های جهان است و سالیبا هم یکی از بهترین مدافعان جهان است، پس فکر می‌کنم تقابل جذابی خواهد بود."

1428