بازگشت درام یامگا با بازوبند و گل به استقلال؛ نساجی آموزش معرفت داد!

بازگشت درام یامگا با بازوبند و گل به استقلال؛ نساجی آموزش معرفت داد!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع جدید باشگاه نساجی مازندران و مدافع سابق استقلال، گل اول این تیم را وارد دروازه استقلال کرد.

به گزارش فوتبالی، نیمه اول دیدار تیم های نساجی و استقلال درحالی با پیروزی یک گله مازنی ها به پایان رسید که تک گل این تیم را کوین یامگا در یک شرایط دراماتیک برای یامگا و البته تراژیک برای استقلال در دقیقه 40 به ثمر رساند.

پس از اینکه جواد نکونام اعلام کرد این بازیکن به دلیل از دست دادن بینایی یکی از چشمانش نمی تواند فوتبال بازی کند و به همین دلیل او را وارد لیست تیمش نکرد، یامگا به آلومنیوم رفت اما مورد تایید مجتبی حسینی قرار نگرفت تا برای پیگیری ادامه فوتبالش پس از حضور علی خطیر به عنوان مدیرعامل راهی نساجی شود.

او که 2 - 3 روز با مازنی ها تمرین کرد و با تایید ساکت الهامی به نساجی پیوست و در اولین بازی اش برای این تیم موفق به گلزنی شد. یامگا در این مسابقه بازوبند کاپیتانی قرمزها را بر بازو بست و عملکرد خوبی هم ثبت کرد تا نکونام دچار یک چالش جدی بشود چرا که او گفته بود یامگا نمی تواند بازی کند اما یامگا حتی به استقلال گل هم زد!

نکته جالب این است که برای افزایش روحیه یامگا، بازوبند کاپیتانی نساجی هم به وینگر فرانسوی داده شده تا او بتواند با روحیه دوچندان برابر تیم سابقش به میدان برود و البته نساجی با این کار به کسانی که در حق یامگا، بی معرفتی کردند، درس معرفت داد.

یامگا در دوران حضورش در استقلال هم متخصص زدن پنالتی بود و حالا در لباس نساجی، به استقلال با یک چشم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

یامگا به دلیل حضور چندساله در استقلال و محبوبیت بین هواداران، پس از گلزنی خوشحالی نکرد.

۸۸۱۳