بیگانه با کلین شیت؛ استقلال و 6 گل خورده در 4 بازی!

بیگانه با کلین شیت؛ استقلال و 6 گل خورده در 4 بازی!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در هیچ کدام از بازی‌های این فصل موفق نشده دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، در اولین بازی از هفته پنجم لیگ برتر دقایقی پیش در قائمشهر بازی تیم‌های نساجی و استقلال با تساوی دو بر دو تمام شد. استقلالی‌ها دو بار در این بازی از حریف عقب افتادند اما هر دو بار توانستند گل تساوی را بزنند.

تساوی در قائمشهر شاید نتیجه چندان بدی برای استقلال نباشد. به خصوص این که دو بار از حریفش عقب افتاد و حتی در یازدهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده روزبه چشمی را هم با کارت قرمز داور از دست داد.

اما نکته منفی این نتیجه برای استقلال و جواد نکونام، ناکامی در ثبت کلین شیت در لیگ بیست و چهارم بود. به شکل عجیبی بهترین خط دفاع بیست و سومین دوره لیگ برتر، در همه بازی‌هایش در فصل جدید گل خورده است!

استقلال در بازی اولین با نتیجه دو بر یک از سد شمس آذر گذشت. در بازی دوم در مقابل ملوان با تساوی دو بر دو متوقف شد. در بازی سوم با یک گل به استقلال خوزستان باخت. بازی چهارم این تیم در مقابل مس رفسنجان به دلیل بازی استقلال در مقابل الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا لغو شد و استقلال در هفته پنجم مقابل نساجی با تساوی دو بر دو متوقف شد.

این نتایج نشان می‌دهد استقلال نتوانسته در هیچ کدام از 4 مسابقه‌اش در لیگ بیست و چهارم دروازه‌اش را بسته نگه دارد. تنها کلین شیت آبی‌ها مقابل الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا ثبت شده است که ربطی به لیگ برتر ندارد.

نکته عجیب دیگری هم وجود دارد. نساجی در ۴ بازی قبلی‌اش فقط یک گل زده بود اما در مقابل استقلال دو گل زد! ناتوانی استقلال در بسته نگه داشتن دروازه‌اش باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. به خصوص این که بازی بعدی این تیم در لیگ برتر مقابل پرسپولیس خواهد بود.

1359