حمله مجدد هواداران استقلال به نکونام؛ هشتگ اخراج نکونام دوباره داغ شد!

حمله مجدد هواداران استقلال به نکونام؛ هشتگ اخراج نکونام دوباره داغ شد!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران استقلال پس از تساوی مقابل نساجی، خواستار اخراج جواد نکونام شدند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه وطنی به مصاف نساجی رفت و به تساوی 2 - 2 رسید.

پس از این تساوی و بهتر بگوییم قبل از اینکه بازی قائمشهر به پایان برسد، هواداران استقلال در صفحه مجازی باشگاه استقلال و کانالهای هواداری و حتی در داخل ورزشگاه خواستار اخراج جواد نکونام شدند.

 استقلال در 4 بازی گذشته تنها 5 امتیاز کسب کرده و در صورت پیروزی سپاهان در بازی این هفته، اختلافش با صدر جدول به 10 امتیاز می‌رسد که این موضوع برای تیمی که هزینه زیادی در فصل نقل و انتقالات داشته و سرمربی‌اش، قول قهرمانی داده، اصلا اتفاق خوبی نیست.

هواداران استقلال درحالی خواستار اخراج نکونام هستند که چهارشنبه هفته آینده باید در هفته ششم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس بروند و پس از آن هم در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا میهمان السد قطر خواهند بود.

نکته قابل توجه اینکه بعد از برتری استقلال مقابل الغرافه در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و نمایش نسبتا خوب شاگردان نکونام در آن مسابقه، به نظر می‌رسید که حواشی استقلال، حداقل برای مدتی کم شده باشد اما نمایش نسبتا ضعیف استقلال در قائمشهر باعث شده که دوباره انتقادها از نکونام شروع شود و حالا این بحث مطرح شده که اگر استقلال در دربی نتیجه نگیرد، شاید دوباره جایگاه نکونام روی نیمکت تیمش، سست شود. 

۸۸۱۳