سرپرست استقلال: بازی زیبا و خوبی بود/ امیدوارم در دربی داوری خوبی داشته باشیم

سرپرست استقلال: بازی زیبا و خوبی بود/ امیدوارم در دربی داوری خوبی داشته باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم استقلال گفت: امیدوارم در دربی از دوربین‌های بیشتری برای VAR‌ استفاده شود.

به گزارش فوتبالی، ایمان عالمی پس از تساوی 2-2 استقلال در خانه نساجی، اظهار داشت: بازی زیبا و خوبی بود. بارش باران کمی تاثیر گذاشت و کیفیت بازی در نیمه اول کم شد ولی بچه‌ها بازی هوشمندانه‌ای را به نمایش گذاشتند و استقلال تیم برتر بود. نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم ولی اتفاقاتی در زمان‌های مختلف افتاد که باید درموردش صحبت کنم.

وی افزود: تقریبا در دقیقه ۱۲ بود که یک پنالتی اتفاق افتاد. VAR می‌توانست کمک کند ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. دقیقه 13 رضاییان گل زد که آن هم آفساید شد. دقیقه 50 روی اسلامی پنالتی شد که نگرفتند. برایم مایه تعجب است که VAR می تواند کمک کند یا نمی‌تواند؟ اگر تشخیص با داور است ما هم احترام می‌گذاریم ولی در بعضی از زمان‌های بازی VAR می‌توانست کمک کند که این اتفاق نیفتاد.

عالمی ادامه داد: در آستانه دربی هستیم و این فشردگی به خاطر بازی‌های آسیایی کار را سخت می‌کند. این هفته 4 بازیکن خوبمان را به خاطر مصدومیت نداشتیم. ان‌شاالله این هفته می‌رسند. VAR امروز 12 دقیقه بازی را کشت که البته به زعم ما 15 دقیقه بود. اگر قرار است VAR به این شکل باشد کار را سخت می‌کند. البته از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم چون VAR در کشورمان به کار گرفته شده ولی امیدوارم در دربی داوری خوبی داشته باشیم. شاید بتوانند دوربین‌های بیشتری در نظر بگیرند که اتفاقات خاصی نیفتد. در بازی امشب VAR می‌توانست خیلی بیشتر کمک کند.

وی افزود: دقیقه 13 می‌توانست صددرصد پنالتی باشد یا صحنه روی اسلامی،

شاید کم بودن دوربین ها باعث می‌شود نتوانند خوب تصمیم بگیرند. اصلا بحث داوری ندارم. صفایی همه جوره کمک کرد. امروز به خاطر اخطاری که آن نیمکت گرفت یک اخطار هم به ما هدیه دادند!

سرپرست استقلال درمورد اینکه گفته می‌شود این باشگاه شهر اراک را برای میزبانی در ردبی انتخاب کرده چون پرسپولیس در این شهر خوب نتیجه نمی‌گیرد، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. شرایط لازم مهیا نبود و اراک را پیشنهاد دادیم.

عالمی درمورد اعتراض استقلال به چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر، اظهار داشت: دیروز در جلسه گفتیم چمن مقداری بلند است و خواهش می‌کنیم کوتاه شود. با شناختی که از الهامی دارم می‌دانم روی چمن کوتاهتر بهتری بازی می‌کند ولی نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد؟ ظاهرا دیروز یا پریروز چمن زده شده بود و امروز چک نکردند. نکونام از همان دور تشخیص داد چمن بلند است. از این به بعد باید روز قبل از بازی زمین را چک کنیم.

2636