مهره‌ای قابل اتکا درون دروازه سرخ‌ها؛ دیگر دل کسی برای بیرانوند تنگ نمی‌شود!

مهره‌ای قابل اتکا درون دروازه سرخ‌ها؛ دیگر دل کسی برای بیرانوند تنگ نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان پیروزی دو بر صفر پرسپولیس تهران مقابل آلومینیوم اراک، الکسیس گندوز توانست دومین کلین‌شیت پیاپی خود را در لیگ‌برتر به ثبت برساند.

به گزارش فوتبالی، پس از جدا شدن علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی‌پوش فعلی تراکتور تبریز، نگرانی‌ها از بابت خط دروازه سرخ‌ها در میان هواداران پرشور و کم‌طاقت این تیم بالا گرفته بود.

تا اینکه با نظر مستقیم خوان کارلوس گاریدو، الکسیس گندوز الجزایری به پرسپولیس پیوست و تمام هواداران از جمله منتقدین خروج علی بیرو، منتظر اولین نمایش این دروازه‌بان ۲۸ ساله بودند. 

اما گندوز با شروعی امیدوارکننده برابر ذوب‌آهن و تراکتور در دو دیدار نخست سرخ‌ها، تا حدودی از نگرانی ارتش سرخ کاست. رفته‌رفته و با هماهنگی بیشتر با خط دفاع پرسپولیس و فضای لیگ ایران، الکسیس هم عملکرد خودش را بهبود داد تا دل سرخ‌پوشان را از بابت سنگربان این فصل تیم‌شان قرص کند.

گندوز با بسته نگه‌داشتن دروازه تیم گاریدو مقابل فولاد، درخشش برابر ستارگان الاهلی و گرفتن پنالتی هم‌ وطن‌اش ریاض محرز، جایگاه ویژه‌ای در دل هواداران پرسپولیس پیدا کرد.

دروازه‌بان فصل گذشته شباب بلوزداد الجزایر، با ثبت دومین کلین‌شیت خود در مصاف امروز برابر ایرالکو، دروازه قرمزهای تهران را تبدیل به یک دیوار بلند و غیر قابل نفوذ کرده ‌است.

او به‌دلیل وضعیت نامساعد چمن ورزشگاه، دچار مصدومیتی جزئی در نیمه نخست هم شد که به‌سرعت از آن عبور کرد و مستحکم و بدون اشتباه، درون دروازه پرسپولیس ایستاد.

عملکرد الکسیس پیش از شهرآورد پایتخت که سابقه بازی برای سنت‌آتین فرانسه را هم دارد، ترس در دل هواداران قسمت آبی‌پوش تهران انداخته است تا آنها با فرم فعلی مهاجمان‌شان، گلزنی برابر این سنگربان را ماموریتی سخت قلمداد کنند.