ستاره منچستریونایتد دوباره اوج می‌گیرد

ستاره منچستریونایتد دوباره اوج می‌گیرد

 پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید ستاره تیمش به بهترین فرم خود باز می‌گردد.

به گزارش فوتبالی، اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد، می‌گوید مارکوس رشفورد پس از در دست گرفتن کنترل زندگی حرفه‌ای‌اش، به بهترین فرم خود باز می‌گردد.

رشفورد پس از به ثمر رساندن ۳۰ گل در اولین فصل حضور تن‌هاخ روی نیمکت یونایتد، در فصل گذشته سقوط کرد. این ستاره ۲۶ ساله در فصل قبل تنها ۸ بار گلزنی کرد و جای خود را در ترکیب تیم ملی انگلیس در مسابقات جام ملت‌های اروپا از دست داد.

علاوه بر این، رشفورد برای بازی دور چهارم جام حذفی در ژانویه گذشته، به دلیل محرومیت انضباطی پس از حضور نیافتن در تمرین و سفر به شهر بلفاست، از ترکیب یونایتد کنار گذاشته شد.

تن‌هاخ گفت: فکر می‌کنم رشفورد در راه بازگشت است.او همیشه می‌دانست، و هر بازیکنی می‌داند، وقتی سبک زندگی شما درست نیست، نمی‌توانید عملکرد خوبی داشته باشید. زمانی که زندگی خوب و منظمی دور از زمین تمرین نداشته باشید، به سطح مناسبی از عملکرد نمی‌رسید.

رشفورد دو گل در اواسط هفته گذشته در جام اتحادیه مقابل بارنزلی به ثمر رساند تا تعداد گل‌های فصل جاری خود را به عدد ۳ برساند. فصل گذشته که او دچار افت شدید و حواشی شده بود، در ماه دسامبر سومین گل فصل خود را به ثمر رساند.

رود فان نیستلروی، مهاجم افسانه‌ای سابق یونایتد که در تابستان امسال به کادر فنی تن‌هاخ اضافه شد، به بازگشت رشفورد به روزهای خوبش کمک کرده است.

 

1033