عکس؛ حرکت عجیب هواداران بارسلونا و حمایت از پیشوای نازی‌ها!

عکس؛ حرکت عجیب هواداران بارسلونا و حمایت از پیشوای نازی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی- در بازی‌های اخیر مشاهده شد که برخی از هواداران بارسلونا به سبک نازی‌ها از سرمربی آلمانی تیمشان، یعنی هانسی فلیک حمایت کردند که این موضوع از سوی مدیران بارسا محکوم شد.

به گزارش فوتبالی، اتفاقات حاشیه‌ای در دنیای فوتبال بارهای اتفاق افتاده است. شعارهای سیاسی و غیرفوتبالی باعث شده تا تیم‌ها به دلیل این حرکت از سوی هوادارانشان با جریمه‌های سخت روبه‌رو شوند. برخی از هواداران لاتزیو هنوز هم از فاشیست‌ها حمایت می‌کنند و خودشان را پیرو بنیتو موسولینی، رهبر سابق ایتالیا می‌دانند.

این اتفاق در خیلی از کشورهای دیگر هم رخ می‌دهد. هنوز تفکراتی که در بین جهان بشریت مردود شده است در ورزشگاه‌های فوتبال مورد حمایت است. اخیرا هواداران بارسا نیز دست به انجام چنین کاری زدند و با بردن بنری به ورزشگاه که بر روی آن نوشته بود "هایل فلیک" خبرساز شد. این نوع ادای احترام، مخصوص به آدولف هیتلر و پیشوایان او بود که به این شکل به او ادای احترام می‌کردند.

حالا النا فورت، معاونت باشگاه بارسلونا در واکنش به این حرکت هوادار بارسا در دیدار مقابل موناکو جملات تندی را بر زبان آورد. فورت در این باره گفت: "این اتفاق باعث شرم و ناراحتی برای ما است که یک نفر از هواداران باشگاه این‌چنین رفتار می‌کند. چنین چیزی نباید دوباره تکرار شود."

باید دید واکنش یوفا نسبت به این اتفاق چگونه خواهد بود. آیا جریمه‌ای برای بارسلونا در نظر می‌گیرد یا خیر؟

1428