نظر سرمربی النصر در مورد مقایسه رونالدو و مسی

نظر سرمربی النصر در مورد مقایسه رونالدو و مسی

پایگاه خبری فوتبالی - النصر دوران جدیدش را زیر نظر استفانو پیولی آغاز کرد و با هدایت مربی ایتالیایی در مقابل الاتفاق در لیگ عربستان به پیروزی رسید.

به گزارش وفتبالی، تساوی النصر در مقابل الشرطه در غیاب کریستیانو رونالدو، با خشم مدیران النصر همراه بود و لوئیز کاسترو مربی سابق این تیم را برکنار کردند.  النصر در اولین بازی سرمربی سابق میلان با نتیجه سه بر صفر مقابل الاتفاق پیروز شد که کریستیانو رونالدو نیز گلزنی کرد. ستاره پرتغالی می خواهد به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود که به هزار گل می رسد و از تلاش برای دستیابی به هدفش دست نمی کشد. این بازیکن در هفت بازی متوالی در النصر و تیم ملی پرتغال گل زده است. 

کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در النصر فقط به جام باشگاه های عرب رسیده است اما امیدوارند که امسال به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند. پیولی در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه کریستیانو رونالدو و مسی گفت :" از نظر من ، کریستیانو رونالدو از مسی بهتر است، او آمار گلهای فوق العاده ای داشته است."

رونالدو که پنج ماه دیگر 40 ساله می شود، بیش از 900 گل در دوران فوتبالش ثبت کرده و امید زیادی دارد که به رکورد هزار گل دست پیدا کند.

4125