چهره درخشان ملوان که در سایه سوپرگل دیده نشد!

چهره درخشان ملوان که در سایه سوپرگل دیده نشد!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان ملوان با مهار ضربه پنالتی شمس آذر قزوین، نقش تاثیرگذاری در برد تیمش داشت.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم های ملوان و شمس آذر قزوین دیروز در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برگزار شد که در نهایت قوهای سپید توانستند با دو گل محمدرضا رضایی برنده بازی باشند تا مازیار زارع بتواند تیم سابق خود را که سعید دقیقی، سرمربی سابق ملوان را روی نیمکت داشت، شکست دهد.

اما علاوه بر محمدرضا رضایی که در این دیدار دبل کرد و البته یک سوپرگل بسیار زیبا و تماشایی را هم به ثمر رساند، حبیب فرعباسی دروازه‌بان سرباز انزلی‌چی‌ها هم دیگر ستاره این مسابقه بود. دروازه‌بانی که در دقیقه ۴۵ موفق به مهار ضربه پنالتی امیرمحمد نسایی شد تا کلین شیت ارزشمندی داشته باشد و به نوعی مقابل بازگشت ملوان و کم کردن فاصله گل‌ها در مدت زمان یک نیمه تا پایان بازی بایستد.

باید به این نکته اشاره داشت که فرعباسی در بازی قبلی ملوان برابر سپاهان که با برد یک گله طلایی پوشان اصفهانی همراه بود هم روز درخشانی داشت و بارها و بارها مقابل حملات تیم ژوزه مورایس ایستادگی کرد و با چندین مهار در طول بازی مانع از بیشتر شدن گل های سپاهان شد.

ملوان که ابتدای فصل علیرضا جعفرپور دروازه بان جوان و فیکس فصل گذشته شمس آذر را هم به خدمت گرفته، با توجه به درخشش حبیب فرعباسی، این بازیکن هنوز روی نیمکت مانده تا مازیار زارع بابت داشتن دو دروازه بان خوب که هر دو هم سرباز هستند، خیال راحتی از قفس توری تیمش داشته باشد.

1997