قیمت نجومی برای ستاره مورد نظر رئال مادرید و لیورپول

قیمت نجومی برای ستاره مورد نظر رئال مادرید و لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - فلوریان ویرتز پس از درخشش در لورکوزن، نگاه باشگاه های بزرگ اروپا را به خود جلب کرده است اما خرید او چندان آسان نیست.

به گزارش فوتبالی، کریستین فالک خبرنگار آلمانی گزارش داده است که لورکوزن فقط در صورتی حاضر به فروش ویرتز می شود که پیشنهادی در حدود 150 میلیون یورو دریافت کند. رئال مادرید، منچسترسیتی، لیورپول و بایرن مونیخ شرایط خرید این بازیکن را دنبال می کنند.

ویرتز تصور می کند که تابستان 2025 بهترین زمان برای جدایی از لورکوزن خواهد بود. او به رویایش که حضور در لیگ قهرمانان اروپا با تیم آلمانی بود، دست پیدا کرده است و زمانش رسیده که جهش بزرگ خود را داشته باشد.

از زمان شیوع ویروس کرونا، انتقالی به مبلغ 150 میلیون یورو انجام نشده است و ویرتز در صورت انتقال با چنین مبلغی به یکی از گران ترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد. 

رئال مادرید البته علاوه بر ویرتز شرایط استخدام سرمربی لورکوزن یعنی ژابی آلونسو را دنبال می کند و اگر ژابی به رئال بیاید به برگ برنده رئالی ها برای جذب ستاره تیم ملی آلمان تبدیل می شود. ویرتز در سالهای اخیر در لورکوزن و تیم ملی آلمان خوش درخشیده است و زمانش رسیده که به یک تیم بزرگ ملحق شود.

4125