توافق ستاره جوان بارسلونا برای تمدید قراردادش

توافق ستاره جوان بارسلونا برای تمدید قراردادش

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته برخی خبرگزاری‌ها، فرمین لوپز، هافبک جوان بارسلونا قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده است و مدیران بارسا منتظرند تا باشگاه به شرایط 1/1 بازگردد و سپس این قرارداد را به صورت رسمی اعلام کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در طول چند فصل اخیر به بازیکنان جوان خود تکیه کرده است. این باشگاه پس از مواجهه با مشکلات مالی و اقتصادی و عدم توانایی در خرید بازیکنان گران‌قیمت، تصمیم گرفت به اعتماد دوباره به بازیکنان جوان خود و محصولات آکادمی لاماسیا اعتماد کند. بازیکنانی همچون پابلو گاوی، آنسو فاتی، رونالد آرائوخو، الخاندرو بالده، لامین یامال، پائو کوبارسی، مارک کاسادو و فرمین لوپز بازیکنانی هستند که در بین بازیکنان فعلی بارسلونا از آکادمی لاماسیا پرورش پیدا کردند.

فرمین لوپز با درخشش در المپیک 2024 پاریس، نشان داد دست کمی از سایر بازیکنان جوان بارسلونا ندارد و می‌تواند برای رسیدن به ترکیب اصلی بارسا رقابت کند. او در حال حاضر در بند مصدومیت است و دوران ریکاوری را پشت سر می‌گذارد، اما پس از بازگشت از مصدومیت می‌تواند یکی از مهره‌های مورد اعتماد هانسی فلیک باشد و با پیراهن بارسلونا خوش بدرخشد.

به نقل از میگل ریکو، فرمین لوپز قرارداد خودش را با بارسلونا به مدت پنج سال تمدید کرده است و این قرارداد پس از بازگشت بارسا به شرایط 1/1 به صورت رسمی اعلام می‌شود.

1428