تبلیغ خواننده مشهور روی پیراهن بارسلونا در ال‌کلاسیکو؟

تبلیغ خواننده مشهور روی پیراهن بارسلونا در ال‌کلاسیکو؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا بار دیگر قصد دارد در دیدار آینده برابر رئال مادرید، نام یکی از خوانندگان مشهور دنیا را بر روی پیراهن خود درج کند؛ دیداری که قرار است در ماه می و در ورزشگاه مونجوییک برگزار شود. 

به گزارش فوتبالی، طبق روال جدید همکاری این باشگاه با اسپاتیفای ، به جای لوگوی این اپلیکیشن موسیقی، نام یکی از هنرمندان سرشناس بر روی پیراهن بارسلونا درج خواهد شد. این اقدام از آغاز فصل ۲۳–۲۰۲۲، پس از عقد قرارداد اسپانسری میان اسپاتیفای و بارسلونا، در جریان دیدارهای ال‌کلاسیکو به اجرا درآمده است.

در ابتدای فصل جاری، لوگوی گروه موسیقی بریتانیایی کلدپلی روی پیراهن بارسلونا قرار گرفت؛ دیداری که با پیروزی ۴–۰ کاتالان‌ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو همراه بود و خوش‌یُمن نیز از آب درآمد.

اکنون، در آستانه ال‌کلاسیکوی بعدی که قرار است در تاریخ  20 یا 21 اردیبهشت برگزار شود، اسپاتیفای فرآیند انتخاب هنرمند جدید را آغاز کرده است. بر اساس گزارش ادیو کاتالونیا ، گزینه اصلی برای این دیدار تیلور سوئیفت، خواننده مشهور آمریکایی، است. این گزارش می‌افزاید که توافق با تیلور سوئیفت تقریباً نهایی شده و تنها چند جزئیات باقی مانده است.

در این روند، نام‌هایی همچون اد شیرن و تراویس اسکات نیز بررسی شده‌اند، اما در حال حاضر سوئیفت شانس اول انتخاب شدن است. در صورت نهایی شدن، او به فهرست چهره‌هایی چون دریک، رزالیا، رولینگ استونز، کارول جی و کلدپلی خواهد پیوست که پیش‌تر در ال‌کلاسیکو به عنوان اسپانسر پیراهن بارسلونا حضور داشته‌اند.

بارسلونا امیدوار است حضور تیلور سوئیفت نیز برای آن‌ها خوش‌یُمن باشد، چرا که این دیدار ممکن است نقشی تعیین‌کننده در سرنوشت قهرمانی لالیگا داشته باشد.