رونمایی از اسپانسر جدید باشگاه رئال مادرید

رونمایی از اسپانسر جدید باشگاه رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و گروه خانوادگی آلمانی ملیتا همکاری تازه‌ای را آغاز کردند که بر اساس آن، این شرکت به مدت پنج سال به عنوان اسپانسر رسمی قهوه باشگاه فعالیت خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی ، این قرارداد شامل تیم‌های اصلی مردان و زنان رئال نیز می‌شود و برنامه‌های مشترکی در حوزه بازاریابی و ارتباطات خواهد داشت.

یرو بنتس، عضو هیئت مدیره و نتیجه بنیان‌گذار ملیتا، در خصوص این همکاری گفت: «خوشحالیم که با رئال مادرید همکاری می‌کنیم؛ باشگاهی با تاریخچه‌ای درخشان و جایگاهی جهانی که همواره الهام‌بخش است.»

از سوی دیگر، امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط نهادی رئال، ابراز داشت: «شروع این همکاری هیجان‌انگیز است و ملیتا شریکی قدرتمند برای ما به حساب می‌آید. ارزش‌های مشترکی مانند کیفیت، تعالی و اشتیاق، ما را به هم پیوند می‌دهد.»

طبق توافق، ملیتا مسئول تأمین قهوه، ارائه خدمات تخصصی و نصب بیش از ۲۰۰ دستگاه قهوه‌ساز در نقاط مختلف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و شهر ورزشی رئال مادرید خواهد بود. هدف از این طرح، بهبود تجربه کارمندان، اعضای باشگاه، هواداران و بازدیدکنندگان است تا لحظاتی لذت‌بخش و با کیفیت در فضاهای باشگاه رقم بخورد.

این اقدام، بخشی از تلاش‌های رئال مادرید برای ارتقای خدمات و ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد به همه علاقه‌مندان است و نشان می‌دهد باشگاه علاوه بر موفقیت‌های ورزشی، در مسیر توسعه برند و همکاری با شرکت‌های معتبر جهانی نیز فعال است. همکاری با ملیتا، ترکیبی از کیفیت قهوه و تجربه جهانی فوتبال را به مخاطبان ارائه خواهد کرد.