پایگاه خبری فوتبالی - اد شیران، ستاره موسیقی بریتانیایی، قرار است چهره ویژه بارسلونا در الکلاسیکوی پیشرو مقابل رئال مادرید باشد.
به گزارش فوتبالی ، این مسابقه حساس ۲۶ اکتبر (۴ آبان) در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و طبق گزارش برنامه "تو دیراس" از رادیو RAC1، لوگوی آلبوم جدید شیران با نام Play روی پیراهن بارسا نقش خواهد بست؛ اقدامی که در ادامه همکاری این باشگاه با اسپاتیفای انجام میشود.
تولید محتوای تبلیغاتی این همکاری از هماکنون آغاز شده و اعلام رسمی آن طی روزهای آینده صورت میگیرد. شیران، که هفته گذشته تازهترین آلبوم خود را منتشر کرده، جانشین هنرمندانی چون دریک، روزالیا، رولینگ استونز، کارول جی، کلدپلی و تراویس اسکات میشود که پیشتر در پروژههای مشابه در الکلاسیکو حضور داشتند.
این خواننده محبوب علاوه بر فعالیتهای هنری، یکی از مالکان باشگاه ایپسویچ نیز هست و در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس بارها برای حمایت از تیمش در ورزشگاه حضور پیدا کرد.
همکاری بارسلونا با اسپاتیفای و حضور ستارههای موسیقی روی پیراهن این تیم در دیدارهای حساس، حالا به سنتی جذاب در تقابلهای بزرگ لالیگا تبدیل شده است. آمار نشان میدهد بارسا در این پیراهنهای ویژه تاکنون سه بار پیروز شده (با طرحهای روزالیا، کلدپلی و تراویس اسکات) و سه بار شکست خورده است (با دریک، کارول جی و رولینگ استونز). حالا نوبت به اد شیران رسیده تا در هفتمین تجربه این طرحها، شانس خود را برای تغییر کفه ترازو به سود آبیاناریها امتحان کند.