اسپانسر پوشاک تیم ملی در جلسه کمیته بازاریابی به صورت قطعی انتخاب نشد اما شرکت آسیایی لینینگ به اسپانسرینگ این تیم یک گام دیگر نزدیک شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال به منظور انتخاب اسپانسر پوشاک تیم ملی امروز تشکیل جلسه داد با این حال شرکت آسیایی لینینگ به اسپانسرینگ این تیم یک گام دیگر نزدیک شد.
مقرر شد کارهای کارشناسی در مورد این برند انجام شده و مذاکرات لازم نیز صورت بگیرد تا در صورت توافق نهایی، این برند به صورت رسمی به عنوان اسپانسر تیم ملی معرفی و انتخاب شود.
همچنین امروز شهابالدین عزیزیخادم، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و عضو کمیته بازاریابی نیز امروز به منظور حضور در این کمیته به فدراسیون رفته بود که این حضور شائبه اینکه وی برای ثبت نام در انتخابات مراجعه کرده است را به وجود آورده بود.
انتخابات فدراسیون فوتبال 11 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار میشود و هنوز عزیزیخادم در این خصوص اقدامی را انجام نداده است.