پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا بهطور رسمی از پیراهن ویژه خود برای دیدار حساس الکلاسیکو مقابل رئال مادرید در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) رونمایی کرد؛ پیراهنی که اینبار با همکاری یکی از بزرگترین ستارگان موسیقی پاپ جهان طراحی شده است.
به گزارش فوتبالی ، در ادامه همکاری باشگاه کاتالان با اسپانسر اصلیاش، اسپاتیفای، اعلام شد که لوگوی هنرمند بریتانیایی اد شیران روی سینه بازیکنان بارسا نقش خواهد بست. این خواننده مشهور نخستین خواننده پاپ مرد است که لوگوی مخصوصش روی پیراهن آبیاناریها دیده میشود. طرح انتخابی نیز از تازهترین آلبوم استودیویی او با عنوان «Play» الهام گرفته است؛ آلبومی که همزمان با بازی تیم زنان بارسا مقابل گرانادا در ۱۹ اکتبر نیز معرفی میشود.
اد شیران به جمع هنرمندانی چون تراویس اسکات، روزالیا، رولینگ استونز، کارول جی، کلدپلی و دریک میپیوندد که پیشتر در قالب همین همکاری با اسپاتیفای، لوگوی آنها روی پیراهن بارسا قرار گرفته بود.
باشگاه اعلام کرده فروش این پیراهنهای خاص از چهارشنبه، ۱۵ اکتبر آغاز میشود. نسخههای ویژه مسابقه در فروشگاههای رسمی بارسلونا، وبسایت باشگاه و شعبه نایکی در خیابان پاسِیج دی گراسیا عرضه خواهند شد. برای علاقهمندان، پیشفروشی محدود از سهشنبه شب تا صبح چهارشنبه در نظر گرفته شده است.
همچنین تنها ۲۲ نسخه محدود از پیراهن بازی با امضای بازیکنان مرد و زن تیم در دسترس قرار میگیرد و بهصورت استثنایی، ۱۱ پیراهن دیگر با امضای اد شیران نیز عرضه خواهد شد. علاوه بر آن، مجموعهای الهامگرفته از آلبوم «Play» شامل تیشرت، هودی و شالگردن نیز به بازار میآید.