پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا قرار است روز چهارشنبه در مراسمی رسمی، همکاری اسپانسری جدید خود با شرکت حملونقل اوبر را رونمایی کند.
به گزارش فوتبالی ، این مراسم در سالن تجاری باشگاه برگزار میشود و انتظار میرود مورد توجه رسانهها و هواداران قرار گیرد.
پائو کوبارسی، مدافع بارسلونا که پیشتر با اوبر همکاری داشته و حتی پیش از دریافت گواهینامه رانندگی، با خودروهای این شرکت به تمرینات تیم میآمد، در این مراسم حضور خواهد داشت. علاوه بر او، مانل دل ریو، مدیرکل باشگاه، و فیلیپه فرناندز آرامبورو، مدیرکل اوبر ایبریا، سخنرانی خواهند کرد و جزئیات این قرارداد جدید را تشریح خواهند کرد.
این اسپانسری تازه، بخشی از برنامه بارسلونا برای افزایش درآمدهای تجاری باشگاه است و به قراردادهای اخیر آن اضافه میشود. پیشتر بارسا با شرکت میدیا قراردادی با ارزش حدود ۱۲ میلیون یورو در هر فصل بسته بود و همچنین قرارداد تبلیغات روی پیراهن تمرینی با جمهوری دموکراتیک کنگو تا سال ۲۰۲۹ حدود ۴۰ میلیون یورو ارزش داشت. علاوه بر این، قرارداد اسپاتیفای که به تازگی تمدید شده، درآمد قابل توجهی برای باشگاه به همراه خواهد داشت: حدود ۳۸۰ میلیون یورو از سال ۲۰۲۶ تا ۲۰۳۰ و ۸۰ میلیون یورو دیگر تا سال ۲۰۳۴.
با این همکاری جدید، بارسلونا تلاش دارد مجموعه درآمدهای تجاری خود را گسترش دهد و برند خود را در سطح بینالمللی تقویت کند. انتظار میرود اسپانسری با اوبر علاوه بر افزایش درآمد، امکانات و خدمات ویژهای نیز برای بازیکنان و هواداران باشگاه به همراه داشته باشد.