اسلام سلیمانی: محرز تمام شرایط لستر سیتی را برایم گفته بود

اسلام سلیمانی: محرز تمام شرایط لستر سیتی را برایم گفته بود

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن جدید تیم فوتبال لستر سیتی انگلیس معتقد است حالا دیگر لستر سیتی پرهوادارترین تیم باشگاهی خارجی در کشور الجزایر است.

به گزارش وب سایت نود، اسلام سلیمانی که رکورد بالاترین قرارداد در تیم لستر سیتی را به خود اختصاص داد، می گوید ریاض محرز دیگر بازیکن الجزایری لستر سیتی نقش بسیار مهمی در پیوستن او به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس داشت.

سلیمانی در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه لستر سیتی اظهار داشته بود که پیش از انتقال 30 میلیون یورویی از اسپورتینگ، با هم وطن خود یعنی ریاض محرز در تماس بوده. مهاجم 28 ساله جدید لستر سیتی فاش کرد که فصل گذشته تمامی دیدارهای لستر سیتی را تماشا کرده بود که در نهایت منجر به قهرمانی تاریخ ساز روباهها در لیگ انگلیس شد.

دوست خوبم ریاض محرز در مورد باشگاه خیلی با من صحبت کرد و گفت که لستر سیتی چه باشگاه خوبی است. فرصت هم بازی شدن دوباره در کنار محرز برای هر دو ما، چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی، بسیار عالی خواهد بود. فصل گذشته تمام بازی های لستر را تماشا کردم. همه می دانند که لستر سیتی قهرمان فصل گذشته لیگ جزیره است؛ اما من به لستر آمدم تا بتوانم بازیکن بهتری شوم و در دفاع از عنوان قهرمانی این تیم نقش مؤثری ایفاء کنم.

سلیمانی در مورد محبوبیت لستر سیتی در قاره آفریقا هم گفت

قهرمانی افسانه ای روباهها، که در آن ریاض محرز نقش اصلی را ایفاء کرد و بهترین بازیکن لیگ انگلیس هم شد، سبب گردید که لستر حالا دیگر محبوب ترین تیم کشور الجزایر باشد. بدون شک لستر در کشور ما هواداران بیشماری دارد که عامل اصلی آن هم حضور ریاض محرز و بازی های فوق العاده خوبش در این تیم می باشد. قهرمانی در لیگ برتر اتفاقی تاریخی بود که نشان داد در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

اسلام سلیمانی در روز آخر نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی اروپا با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از اسپورتینگ راهی لستر سیتی شد.

2081