هافبک لستر سیتی: پیروزی بر لیورپول شروعی برای درخشش دوباره ما باشد

هافبک لستر سیتی: پیروزی بر لیورپول شروعی برای درخشش دوباره ما باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک ملی پوش ولزی تیم لستر سیتی می گوید تیم ما می تواند با پیروزی بر لیورپول در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به هدف خود در ادامه فصل دست یابد.

به گزارش وب سایت نود، اندی کینگ از هم تیمی های خود خواست تا با ارائه یک بازی جنگنده و باکیفیت در برابر لیورپول، به یک پیروزی دلچسب و حیاتی دست یافته و خود را به جمع مدعیان این فصل از رقابتها نزدیکتر کند.

شاگردان رانیری که از سه بازی قبلی خود چهار امتیاز کسب کرده اند، هم اکنون در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند. لیورپول هم پس از بازسازی و تعمیرات ورزشگاه آنفیلد، در این هفته برای نخستین بار در ورزشگاه اصلی خود به میدان خواهد رفت و سخت به دنبال آنست تا این استادیوم خاطره انگیز و بازسازی شده را با یک برد مقابل مدافع عنوان قهرمانی بازگشایی کند. اما هافبک ملی پوش ولزی لستر سیتی به لیورپولی ها هشدار داده که لستر سیتی حریف ساده ای برای آنها نخواهد بود و روز بسیار سختی را در خانه برای قرمزپوشان رقم خواهند زد. اندی کینگ 26 ساله درباره بازی روز شنبه می گوید:

پس از قهرمانی فصل گذشته، همه بازیها برای ما دشوارتر شده است. هنوز چند هفته از شروع بازیها نگذشته که مردم و هواداران تیم ما را با فصل گذشته مقایسه کرده و انتظار عملکرد بهتری از لستر سیتی دارند. اما حالا که به نخستین برد خود دست پیدا کردیم، می توانیم امیدوار باشیم که به این روند ادامه دهیم. پیروزی بر لیورپول در آنفیلد می تواند بسیار حیاتی و مهم باشد. البته به خوبی می دانیم که بازی دشواری پیش رو داریم زیرا آنها نیز در هفته اول برد خوبی مقابل آرسنال کسب کردند اما ما هم توانایی های زیادی داریم و اگر به همان سبک و سیاق خودمان بازی کنیم می توانیم هر حریفی را از پیش رو برداریم.

تیم فوتبال لستر سیتی در آخرین روز فصل نقل و انتقالات تابستانی توانست با قراردادی به ارزش 28 میلیون یورو، اسلام سلیمانی را از اسپورتینگ لیسبون به خدمت بگیرد. اندی کینگ در مورد این مهاجم الجزایری می گوید:

حضور سلیمانی می تواند کمک زیادی به ما کند. ریاض محرز بسیار از ویژگیها و توانایی های بازیکن هموطنش تعریف می کند. امیدوارم سلیمانی که با قرارداد هنگفتی به تیم ما ملحق شده بتواند برای مفید باشد و نمایش مؤثری داشته باشد.

اندی کینگ در ادامه در مورد زوج جیمی واردی و اسلام سلیمانی هم گفت:

سلیمانی می تواند اندکی از فشار روی دوش جیمی واردی کمتر کند. با توجه به بازیکنان بسیار باکیفیتی که در این فصل به خدمت گرفته ایم، می توانیم در زمین حمایت خوبی از یکدیگر داشته و به یکدیگر کمک کنند. البته فکر نمی کنم فشاری روی واردی باشد. هواداران تصور می کنند او پس از دو بازی که پایش به گلزنی باز نشده، در آمادگی به سر نمی برد که چنین چیزی درست نیست. مطمئن هستم که او به زودی روند گلزنی خود برای لستر سیتی را آغاز خواهد کرد و درخشش فصل گذشته را بار دیگر تکرار خواهد کرد.

تیم فوتبال لستر سیتی پس از بازی روز شنبه برابر لیورپول، روز چهارشنبه در نخستین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان اف بروژ بلژیک خواهد بود. این نخستین حضور لستر سیتی در یک رقابت معتبر اروپایی در طول تاریخ 133 ساله این باشگاه به حساب می آید.

2081