مارسلینو: به خاطر قهرمانی جام حذفی از والنسیا اخراج شدم

مارسلینو: به خاطر قهرمانی جام حذفی از والنسیا اخراج شدم

سایت رسمی فوتبالی – مارسلینو گارسیا تورال گفته دلیل اخراجش از والنسیا این بوده که او فاتح جام حذفی شده است.

این مربی روز چهارشنبه در اقدامی حیرت‌انگیز از سوی پیتر لیم، مالک باشگاه اخراج شد. او دو فصل در والنسیا بود و با این تیم در هر دو فصل به رده چهارم لیگ رسید و به لیگ قهرمانان راه یافت، چیزی که فراتر از توان این باشگاه به نظر می‌رسد. والنسیا این هفته با بارسلونا بازی دارد.

مارسلینو همچنین والنسیا را به اولین قهرمانی‌اش در 11 سال گذشته رساند و آنها را با پیروزی مقابل بارسلونا در فینال جام حذفی سال گذشته قهرمان کرد.

مارسلینو می‌گوید که مدیران والنسیا بر این باور بوده‌اند که او نباید جام حذفی را جدی می‌گرفته، چون این رقابت به اعتقاد آنها کوچک و بی‌اهمیت بوده است: «من با تمام وجود باور دارم که ماجرای فعلی از جام حذفی شروع شد. در جریان فصل، پیام‌های مستقیم و غیرمستقیمی به ما می‌رسید مبنی بر این که باید جام حذفی را رها کنیم. اما طرفداران می‌خواستند ما بجنگیم. بازیکنان هم همین‌طور. آنها مطمئن بودند که می‌توانیم قهرمان شویم. کادر فنی می‌خواست قهرمان شویم.

آنها به من نگفتند که جام حذفی را نمی‌خواهند، اما گفتند که این تورنمنتی کوچک و جزئی است و ممکن است تمرکز روی آن باعث شود که هدف اصلی ما (راهیابی به لیگ قهرمانان) به خطر بیفتد. قهرمانی جام حذفی شروع این ماجرا بود.

لیم در سویل (پس از فینال جام حذفی) به ما تبریک نگفت. وقتی به سنگاپور رفتم (برای جلسه با لیم و آنیل مورتی، رییس باشگاه)، برای صعود به لیگ قهرمانان به من تبریک گفته شد، نه برای فتح جام حذفی.»

8444