پولدارهایی که وقت حضور در استقلال را ندارند

پولدارهایی که وقت حضور در استقلال را ندارند

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مشکلات مدیریتی در استقلال عدم حضور ثابت برخی از مسئولین در محل این باشگاه است. اتفاقی که امروز صدای سعید رمضانی را هم در آورد.

به گزارش فوتبالی، سرپرست استقلال به دلیل مشکلات موجود مدیریتی در این باشگاه امروز همراه این تیم به کویت نرفت. از صحبت های سعید رمضانی پیدا است که ناراحتی او برای امروز و دیروز نیست و طی هفته های اخیر او را اذیت کرده است. 

گلایه هایی که به نظر منطقی هم می آید چرا که امروز استقلال مدیرانی را دارد که به دلیل مشغله های کاری کم تر فرصت حضور در این باشگاه را دارند. اسماعیل خلیل زاده و عبدالرضا موسوی بارها در مصاحبه های خود عنوان کرده اند که به دلیل مشغله های کاری فرصت حضور مداوم در استقلال را ندارند و به همین دلیل نمی توانند مدیر عامل این باشگاه شوند. با این حال در روزهایی که استقلال مدیر عامل ندارد، سرپرست و عضو هیات مدیره این باشگاه مسئولین فعال استقلال هستند و با توجه به این که زمان کافی برای حضور در استقلال را ندارند فعالیت های کمرنگ آن ها دردسرهای جدیدی را برای آبی ها به وجود آورده است تا جایی که برای گرفتن زمین تمرین، پیراهن ها، پروازها و .... دچار مشکل باشند. 

مشکلاتی که اگر امروز در استقلال حل نشود، می تواند دردسر های بیشتری را هم برای این تیم به همراه داشته باشد تا شاید به زودی صدای اعتراض مجیدی را هم بلند کند.

4344