کریمی: دوست دارم تراکتور فصل آینده قهرمان لیگ برتر شود

کریمی: دوست دارم تراکتور فصل آینده قهرمان لیگ برتر شود

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن ماشین سازی تبریز اعتقاد دارد شیوع بیماری کرونا و ایجاد بی نظمی باعث شد این تیم به حق واقعی اش دست پیدا نکند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، فرید بهزادی کریمی در رابطه با فصلی که با ماشین‌سازی تبریز سپری کرد، اظهار داشت: اول فصل خیلی خوب بودیم اما با آمدن کرونا و بی‌نظمی‌هایی که پیش آمد نتوانستیم آنطور که باید کار کنیم و خطر سقوط گریبان‌گیر تیم ما شده بود، اما توانستیم با رتبه یازدهم لیگ را تمام کنیم.

وی در مورد اینکه فصل آینده نیز در تیم ماشین‌سازی حضور دارد یا خیر ادامه داد: الان در تعطیلات هستیم و استراحت می‌کنیم. مطمئنا بعد از تعطیلات یک تصمیم خوب می‌گیرم.

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد تغییر مالک و سرمربی تیمش، تصریح کرد: بله اعلام کردند که در این دو سمت تغییرات ایجاد شده اما به عنوان بازیکن از تغییرات داخل باشگاه اطلاع خاصی نداریم و امیدواریم که هر تصمیم‌گیری می‌شود به نفع تیم باشد.

بهزادی کریمی که سابقه بازی در تراکتور را دارد در رابطه با قهرمانی این تیم در جام حذفی، گفت: این اتفاق خیلی شیرین بود و باشگاه تراکتور توانست قهرمانی کسب کند. انگار کل تبریز قهرمان شده چون مردم حال روحی خیلی خوبی دارند. امیدوارم فصل بعد قهرمانی لیگ نصیب آنها شود.

وی در پایان در رابطه با اینکه آیا امکان بازگشتش به تراکتور وجود دارد یا خیر خاطرنشان کرد: متاسفانه امسال مصدومیت گریبان‌گیر من شد اما در بازی‌های آخر به میدان رفتم. امیدوارم به شرایط ایده‌آل برگردم، نمی‌دانم به تراکتور برمی‌گردم یا خیر ولی برای این تیم آرزو‌های خوب دارم. دوست دارم آنها در لیگ بعدی بتوانند قهرمان شوند و مردم استان آذربایجان را خوشحال کنند.

6641