وکیل بیل: گرت می خواهد به تاتنهام برود، عاشق این تیم است

وکیل بیل: گرت می خواهد به تاتنهام برود، عاشق این تیم است

خبرگزاری فوتبالی - تاتنهام مذاکرات را برای بازگرداندن گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید آغاز کرده است و البته آنها در تلاش هستند تا سرجیو رگیلون را هم به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل 31 ساله در سال 2013 از تاتنهام جدا شد و با 85 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست که از آن زمان تا کنون بیش از 100 گل به ثمر رساند و چهار بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. جاناتان بارنت در مصاحبه با بی بی سی اسپورت ولز گفت:"گرت بیل هنوز عاشق تاتنهام است و می خواهد در آن جا باشد."

در حقیقت پیش از این نام بیل و رگیلون پیرامون منچستریونایتد مطرح شده بود اما هر دو بازیکن قرار است که به تاتنهام بروند. رگیلون 23 ساله که در لیست تیم ملی اسپانیا هم قرار گرفته فصل گذشته به صورت قرضی به سویا رفت و درخشان ظاهر شد و حالا قرار است که با مبلغ 30 میلیون یورو به تیم ژوزه مورینیو ملحق شود. از سویی گرت بیل به نظر می رسد که به صورت قرضی راهی تیم سابق خود خواهد شد. احتمالا بخشی از دستمزد وی در فصل آینده توسط رئال مادرید پرداخته می شود. گرت سالی 14.5 میلیون یورو دریافت می کند. گرت بیل در زمانی که 17 ساله بود از ساوتهمپتون به تاتنهام پیوست و پس از درخشش در این تیم با 101 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست تا به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تا آن زمان تبدیل شود.

4125