گرت بیل با بازیکنان رئال مادرید خداحافظی کرد؛ فردا به لندن می‌رود

گرت بیل با بازیکنان رئال مادرید خداحافظی کرد؛ فردا به لندن می‌رود

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی آماده ترک رئال مادرید می شود. جوگونز گزارش داده است که بازیکن ولزی صبح امروز بعد از تمرین کردن در سالن بدنسازی با هم تیمی هایش و کارمندان باشگاه رئال مادرید وداغ کرده تا آماده بازگشت به تاتنهام شود.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل امروز در سالن بدنسازی تمرین کرد اما به نظر می رسد که آخرین روزش به عنوان بازیکن رئال مادرید را سپری کرده است. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی رئال مادرید نام گرت بیل را از میان نام بازیکنان حذف کرده است و انتظار می رود که تا 24 ساعت آینده انتقالش به تاتنهام نهایی شود. بیل و رگیلون قرار است که فردا با جت اختصاصی راهی لندن شوند تا دوران جدید فوتبال خود را در تیم انگلیسی آغاز کنند.

در حال حاضر چیزی از جزئیات قرارداد بیل با تاتنهام اعلام نشده است. رئال مادرید ترجیح می دهد که قرارداد دو ساله باشد یعنی تا پایان قرارداد بیل با رئال مادرید در حالی که تاتنهام ترجیح می دهند که قرارداد به صورت قرضی و یک ساله باشد. از سویی قرار است که رئال مادرید بخشی از دستمزد بیل که سالانه  15 میلیون یوروست را تقبل کند. بیل و رگیلون هر دو مورد توجه یونایتد بودند اما تاتنهام توانست در آخرین لحظه مسیرشان را به سمت لندن تغییر بدهد.

4125