نمره قبولی برای خط دفاع پرسپولیس در لیگ قهرمانان

نمره قبولی برای خط دفاع پرسپولیس در لیگ قهرمانان

خبرگزاری فوتبالی- تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد که این موفقیت را بیش از هرچیز مدیون خط دفاعی مستحکمش می باشد.

به گزارش فوتبالی شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت و پس از برتری برابر این تیم موفق شد به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. اما یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس و صعود به فینال آسیا خط دفاعی محکم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود.

شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان در این مسابقات بی نقص ظاهر شدند و اجازه هنرنمایی به مهاجمان حریف نمی دادند. شاید تنها اشتباه شجاع خلیل زاده به بازی پرسپولیس برابر الدحیل بر می گردد که با خطا روی مهاجم این تیم یک ضربه پنالتی به قطری ها هدیه داد. شجاع با بیشترین بازی در ترکیب قرمزها در کنار ثبات در پرسپولیس گلزن ترین مدافع پرسپولیس بود.

محمد حسین کنعانی زادگان دیگر مدافع میانی قرمزها با عملکرد خوبی که در این رقابت ها داشت جایگاه خود را در ترکیب پرسپولیس محکم تر از قبل کرد، اوج بازی های کنعانی زادگان مقابل السد قطر و النصر عربستان بود که به بهترین شکل ممکن وظایفی که کادر فنی بر عهده او گذاشته بود پیاده کرد.

سیامک نعمتی و سعید آقایی مدافعان کناری پرسپولیس هم در رقابت های لیگ قهرمانان بسیار آماده و رونده ظاهر شدند و در بازی برابر پاختاکور زمینه ساز گل قرمزها در این دیدار بودند.

خط دفاعی پرسپولیس با عملکردی که در این رقابت ها از خود نشان داد از کادر فنی این تیم نمره قبولی گرفت تا امیدوار به فینال مقابل نماینده شرق آسیا باشند.

۷۶۵۵