تعویض‌های جادویی سرمربی آلومینیوم؛ حسینی نیمه مربیان را از اوسمار برد!

تعویض‌های جادویی سرمربی آلومینیوم؛ حسینی نیمه مربیان را از اوسمار برد!

پایگاه خبری فوتبالی- آلومینیوم با هدایت مجتبی حسینی به شکل معجزه‌آسایی موفق به حذف کردن پرسپولیس در جام حذفی شد. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که با گل‌های اورونوف و آل کثیر نیمه اول بازی با آلومینیوم را با برتری ۲ بر صفر به پایان رسانده بود در دقایق پایانی نیمه دوم به شکل عجیب و غریبی دو بار گل خورد تا کار برایش سخت شود. 

قرمزها در شرایطی برتری ۲ گله خود را از دست دادند که مجتبی حسینی با تعویض‌های خوب خود روند بازی‌ را تغییر داد و با افزایش فشار روی خط دفاع پرسپولیس کاملا شرایط مسابقه را دگرگون کرد.

آلومینیوم در شرایطی در دقیقه 85 توسط مهدی لیموچی فاصله را به حداقل رساند که این گل از روی پاس شروین بزرگ وارد دروازه پرسپولیس شد. بازیکنی که در دقیقه 78 جایگزین میلاد بدرقه شده بود! 

اما اوج کار در وقت‌های اضافه نیمه دوم بود که شروین بزرگ توانست یک گل تماشایی را به ثمر برساند و ضمن به تساوی کشاندن مسابقه به تعویض طلایی مجتبی حسینی بدل شود! 

این پایان کار نبود و در زمانی که پرسپولیس در وقت‌های اضافه به دو گل رسید و نتیجه را ۴ بر ۲ به سود خود تغییر داده بود شروین بزرگ گل سوم ایرالکو را به ثمر رساند تا استارت کامبک دوباره تیمش را بزند! 

میثم نقی‌زاده دیگر بازیکن تعویضی حسینی هم بسیار موفق و موثر ظاهر شد. او علاوه بر این که گل چهارم تیمش را وارد دروازه پرسپولیس کرد آخرین پنالتی آلومینیوم را هم تبدیل به گل کرد و تیمش را به یک پیروزی بزرگ رساند.

جدال پرسپولیس و آلومینیوم می‌تواند برای مربیان دیگر تیم‌هایی که قرار است در طی هفته‌های اخیر برابر قرمزها قرار بگیرند یک کلاس درس باشند تا با استفاده از آن‌ها مچ مربی برزیلی را بخوابانند! 

۹٠۹۸