سوال روز؛ مشکل خطیبی با آلومینیوم حل شد؟

سوال روز؛ مشکل خطیبی با آلومینیوم حل شد؟

خبرگزاری فوتبالی- آیا رسول خطیبی به همکاری‌اش با باشگاه آلومنیوم اراک ادامه خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست سنگین خانگی آلومینیوم به نساجی بود که اخباری درباره ناراحتی شدید خطیبی از وضعیت مدیریتی تیمش منتشر شد. بر اساس این اخبار، خطیبی در صحبتی که با مسئولان باشگاه آلومینیوم داشته به آنها گفته که فقط در بازی با نساجی هدایت تیمش را به عهده خواهد داشت و بعد از این بازی هم با شاگردانش خداحافظی کرد تا نشان دهد در تصمیمش جدی است.

اگر چه گفته می‌شود خطیبی تنها در شرایطی به اراک برخواهد گشت که مدیرعامل فعلی این تیم کنار برود و بازیکنان مورد نظرش جذب شوند، کانال باشگاه آلومینیوم اعلام کرده که تمرینات از این تیم از امروز زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهد شد و خروجی جلسات هیات مدیره این باشگاه، تقویت تیم و فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور پرقدرت در ادامه لیگ است.

از طرف دیگر یکی از بازیکنان آلومینیوم هم در مصاحبه‌ای که با یکی از سایتها داشته گفته که با برطرف شدن سوتفاهمات، خطیبی از امروز در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

حالا باید دید چه اتفاقی افتاده که خطیبی در تصمیمش تجدیدنظر کرده و قصد دارد دوباره با آلومینیوم همکاری کند. البته اول باید منتظر ماند و دید که او در تمرین امروز تیمش حاضر خواهد شد یا نه.

1984