شاهکار قلعه‌نویی؛ گل‌گهر در ۳۶۰ دقیقه به اندازه ۱۶ بازی نتیجه گرفت

شاهکار قلعه‌نویی؛ گل‌گهر در ۳۶۰ دقیقه به اندازه ۱۶ بازی نتیجه گرفت

خبرگزاری فوتبالی- تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در لیگ بیستم در حالی با ۱۰ امتیاز از چهار بازی صدرنشین است که فصل قبل در بازی شانزدهم به این امتیاز رسیده بود.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایرنا، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود ماشین سازی بگذرد و با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

این نتایج درخشان برای امیر قلعه‌نویی و شاگردانش در حالی رقم خورده که گل‌گهر فصل قبل در بحران بود و تا پایان هفته چهارم سه امتیاز کسب کرده بود. اما نکته عجیب و باورنکردنی این است که تیم سیرجانی در لیگ نوزدهم چه زمانی به امتیاز ۱۰ رسید؟ شاید باور نکنید اما این اتفاق در شانزدهمین بازی فصل قبل اتفاق افتاد. جایی که گل‌گهر اولین برد خود را با شکست ماشین سازی جشن گرفت.

این بار نیز پای ماشین سازی در میان بود اما ۱۲ هفته زودتر تیم گل‌گهر امتیازاتش را ۲رقمی کرد. جالب‌تر آنکه در آن بازی نیز گلِ گل‌گهر از روی نقطه پنالتی زده شده بود. حال باید دید تیم تقویت شده گل‌گهر نسبت به لیگ نوزدهم تا چه زمانی می‌تواند به این نمایش درخشان خود ادامه دهد. آنها فعلا باختی نداشته‌اند و از ۱۲ امتیاز ممکن به ۱۰ امتیاز دست پیدا کرده‌اند.

9697