هافبک شهر خودرو: بازی با ذوب‌آهن تمام شد، باید به فکر شکست دادن استقلال باشیم

هافبک شهر خودرو: بازی با ذوب‌آهن تمام شد، باید به فکر شکست دادن استقلال باشیم

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال شهر خوردو گفت: دیگر نباید به بازی برابر ذوب‌آهن فکر کنیم، چون بازی مهمی با استقلال در پیش داریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، صادق صادقی بابااحمدی درباره پیروزی برابر ذوب‌آهن در اصفهان گفت: ما در دو بازی گذشته امتیازهایی از دست دادیم که به ضررمان تمام شد و برای ایجاد یک موقعیت خوب در جدول، نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن داشتیم. با اینکه در زمین حریف بازی می‌کردیم، ولی هدفی جز برد نداشتیم و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. قبل از بازی هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و از لحاظ روحی و فنی آماده بودیم تا با دست پر از اصفهان برگردیم.

هافبک تیم فوتبال شهر خوردو در مورد غیبت تعداد زیادی از بازیکنان ذوب‌آهن و اینکه آنها به دلیل لغو نشدن این مسابقه به شدت ناراحت بودند، تأکید کرد: ما باید به قوانین احترام بگذاریم. وقتی یک تیم با چنین شرایطی روبه‌رو می‌شود قطعاً کار سختی دارد. تیم ما هم چند هفته پیش چنین وضعیتی داشت، ولی تابع قوانین بودیم و در لیگ برتر به میدان رفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا شهر خودرو می‌تواند در بازی بعدی استقلال تهران را شکست بدهد؟»، خاطرنشان کرد: ما دیگر نباید به بازی برابر ذوب‌آهن فکر کنیم، چون بازی مهمی با استقلال در پیش داریم. استقلال جزو تیم‌های خوب امسال است، ولی ما هم شهر خودرو هستیم و باید دنبال شکست دادن استقلال باشیم. امیدوارم در این بازی به آن چیزی که هدف‌مان است، دست پیدا کنیم.

4731