مددی برای مدیرعاملی استقلال، رای اعضای هیات مدیره را می خواهد

مددی برای مدیرعاملی استقلال، رای اعضای هیات مدیره را می خواهد

خبرگزاری فوتبالی- احمد مددی اصلی ترین گزینه وزارت ورزش برای مدیر عاملی باشگاه استقلال است اما هم چنان برخی از اعضای هیات مدیره با او مخالف هستند.

به گزارش فوتبالی، علی رغم عدم تمایل اعضای هیات مدیره استقلال به انتخاب احمد مددی به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال، گزینه اول وزارت ورزش برای مدیر عاملی استقلال، مددی است. با همه این ها وی برای مدیر عاملی استقلال نیاز به تایید نظر ۳ عضو هیات مدیره دارد. با اضافه شدن آصفی به هیات مدیره استقلال او احتمالا به مدیر عاملی مددی رای خواهد داد، ضمن این که به احتمال زیاد مددی نیز به هیات مدیره استقلال اضافه خواهد شد تا با رای او به خودش، از هیات مدیره استقلال مددی ۲ رای داشته باشد.

در صورتی که نظر یکی از ۳ عضو هیات مدیره استقلال یعنی اسماعیل خلیل زاده، مهدی عبدیان و حجت نظری نسبت به مدیر عاملی مددی برگشته و راضی به انتصاب او در این سمت شوند، مددی می تواند به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب شود، در غیر این صورت وزارت ورزش نمی تواند بدون امضای  حداقل ۳ عضو هیات مدیره  استقلال مددی را به عنوان مدیر عامل انتخاب کند.

به هر حال تا این لحظه هر ۳ عضو فعلی هیات مدیره استقلال مخالف مدیر عاملی مددی هستند و حتی شنیده می شود که تهدید به استعفا از سمت خود کرده اند تا همین مسئله انتخاب مددی را به عنوان مدیر عامل استقلال دشوارتر کند.

4040