طیبی: گرفتن یک امتیاز از استقلال در تهران، حکم برد را دارد

طیبی: گرفتن یک امتیاز از استقلال در تهران، حکم برد را دارد

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم صنعت نفت آبادان گفت: ما برای سه امتیاز به زمین رفته بودیم و برای هر لحظه از بازی برنامه داشتیم و گرفتن یک امتیاز از حریف در خانه‌اش برای ما حکم برد دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، محمد طیبی در خصوص دیدار قبلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل استقلال که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی بود. واقعا ما برای سه امتیاز به تهران آمده بودیم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم خیلی خوب کار کردیم و تمام تلاش‌مان ابن بود که بازی را ببریم.

وی ادامه داد: موقعیت گل‌های ما مقابل حریف بسیار زیاد بود و مستحق سه امتیاز بودیم. استقلال تیم قابل احترامی برای ماست اما می‌توانستیم آنها را شکست دهیم. فکر می‌کنم داور در بازی اشتباهاتی داشت و گل ما آفساید نبود.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما برای سه امتیاز به زمین رفته بودیم و برای هر لحظه از بازی برنامه داشتیم و گرفتن یک امتیاز از حریف در خانه‌اش برای ما حکم برد دارد. استقلال تیم بزرگی است و ما در خانه آن‌ها بازی می‌کردیم و گرفتن امتیاز برای ما خوب است.

طیبی در خصوص بازی بعدش تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: گل‌گهر تیم قابل احترامی است و مربی بزرگی دارد و فکر می‌کنم با توجه نتایجی که این تیم گرفته آنها مدعی هستند. ما به امید خدا برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و هدف ما گرفتن جایگاه خوبی است اما فوتبال قابل پیش بینی نیست.

7474