بوعذار: مقابل فولاد فوق‌العاده بودیم

بوعذار: مقابل فولاد فوق‌العاده بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما اگر از لحاظ مالی حمایت شود، مطمئن باشید بهترین نتایج را خواهیم گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عباس بوعذار در خصوص پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، چون فولاد جزو تیم‌های خوب لیگ است که خیلی سخت شکست می‌خورد. کادر فنی ما هم خیلی خوب تیم حریف را آنالیز کرده بودند و می‌دانستیم نقاط ضعف و قوت فولاد کجا است، ما بازی حساب شده‌ای انجام دادیم و خوشبختانه به یک برد روحیه‌بخش دست پیدا کردیم.

وی در خصوص تقابل با تیم سابقش عنوان کرد: من انگیزه بالایی داشتم، فقط به‌ خاطر اینکه بهترین نمایش را داشته باشم و خدا را هم شکر می‌کنم. ما مقابل فولاد فوق‌العاده بودیم و تیمی را شکست دادیم که نتایج خوبی گرفته است، برد تیم از هر چیزی مهمتر بود و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

بوعذار در ارتباط با صحبت‌‌های اکثر بازیکنان نفت که خواهان حل مشکلات مالی هستند، تصریح کرد: وقتی تیمی مشکل مالی نداشته باشد، بازیکنان تمرکز و آرامش دارند. ما اگر حمایت شویم، بهترین نتایج را خواهیم گرفت و امیدوارم باشگاه به فکر بازیکنان هم باشد. 

هافبک نفت مسجدسلیمان در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: بازی در هوای سرد تبریز بسیار سخت است. ماشین‌سازی تیم سختکوشی است و قطعا بازی سختی خواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

7474