درخواست گومز از مدیران آتالانتا: من را به یکی از تیم‌های شهر میلان بفروشید!

درخواست گومز از مدیران آتالانتا: من را به یکی از تیم‌های شهر میلان بفروشید!

پایگاه خبری فوتبالی – پاپو گومز از مدیران باشگاه آتالانتا درخواست کرده تا او را در ماه ژانویه به یک باشگاه میلانی بفروشند.

به گزارش فوتبالی، انگار ماجرای گومز و آتالانتا را باید به انتها رسیده بدانیم و دیگر راه بازگشتی برای او نیست. برخی بازیکنان آتالانتا اعلام کرده بودند گومز هنوز کاپیتان ما است و این مسئله یعنی امکان دارد او هنوز در تیم برگامویی بماند اما به نظر می‌رسد او عزم خود را برای رفتن جزم کرده است.

گومز که انگار قبول کرده آینده‌ای زیر نظر گاسپرینی در آتالانتا ندارد قصد دارد از این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی پیش رو جدا شود. مدیران این باشگاه برای فروش او چشم به پرداخت ۲۵ میلیون یورو توسط خریداران دارند. تیم‌هایی چون رم، اینتر و میلان هم جزء مهم ترین تیم‌های خواهان او هستند. اولویت گومز هم در بسیاری از منابع، ماندن در ایتالیا ذکر شده و حالا هم سایت tribalfootball نوشته او می‌خواهد در لومباردی (منطقه‌ای در ایتالیا شامل شهر میلان و برگامو) بماند. به همین دلیل هم اولویت او حضور در تیم اینتر یا میلان است.

هر دو تیم اینتر و میلان به جذب او واکنش خوبی نشان داده‌اند اما مدیران تیم قرمز و مشکی پوش این شهر علاقه بیشتری به امضای قرارداد با او دارند و باید دید در نهایت گومز میلانی می‌شود یا خیر.

1101