علوی: از داوری بازی با مس شکایت کرده‌ایم اما صدای‌مان به جایی نمی‌رسد

علوی: از داوری بازی با مس شکایت کرده‌ایم اما صدای‌مان به جایی نمی‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باشگاه ما شکایت خود را از داور بازی با مس تنظیم کرده اما باز هم صدای‌مان به جایی نخواهد رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، محمد علوی در خصوص دیدار هفته دهم تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل مس رفسنجان که با تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل مس رفسنجان انجام دادیم اما متاسفانه باز هم اسیر اشتباهات داوری شدیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

وی ادامه داد: ما بارها لحظه خطایی که منجر به گل مس رفسنجان شد را نگاه کردیم و این صحنه اصلا خطا نبود. باشگاه ما شکایت خود را تنظیم کرده است اما باز هم صدای‌مان به جایی نخواهد رسید. ما از برنامه‌ریزی لیگ ضربه خوردیم و حالا هم از مشکلات داوری در حال لطمه خوردن هستیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: این اشتباهات داوری فقط برای این هفته نیست، ما چند هفته است که از این اشتباهات ضربه خوردیم اما با این حال، باشگاه پیگیر این موضوع است. ما خود را برای بازی هفته آینده آماده می‌کنیم. خداراشکر محروم نداریم اما یکی، دو بازیکن مصدوم داریم که امیدواریم به بازی روز یکشنبه مقابل سپاهان برسند.

6641