سوژه روز؛ نقش سعادتمند در ماجرای میلیچ

سوژه روز؛ نقش سعادتمند در ماجرای میلیچ

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا در پرداخت نشدن مطالبات هروویه میلیچ هم رد پای مدیرعامل سابق استقلال دیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که حجت نظری سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال از حل مشکل مدافع کروات این تیم و بازگشت او به ایران خبر داده بود اما تا امروز که خبری از پرداخت مطالبات میلیچ نبوده و این بازیکن به ایران برنگشته است.

مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرورزشی درباره میلیچ گفته است: او ۵۰ هزار دلار از طلبش باقی مانده که مربوط به ۹ ماه پیش است وگرنه بابت این فصل ما همه پرداختی هایمان را به موقع انجام دادیم. قرار بود ۵۰ هزار دلار در دوحه به او پرداخت شود که آقای سعادتمند آن را در جیبش گذاشت تا از فرودگاه ببرد و آن ماجراها بوجود آمد وگرنه مشکلی از این بابت نداشتیم. الان هم درصدد تهیه این مبلغ هستیم تا مشکل میلیچ را هم حل کنیم.

با توجه به صحبتهای عبدیان، اسم بردن از سعادتمند بی دلیل نیست چرا که این روزها و به خاطر اتفاقی که در ماجرای قرارداد وریا غفوری افتاده، خیلی‌ها سعادتمند را مقصر می‌دانند که قرارداد کاپیتان تیمش را یک دفعه افزایش داده است. مطمئنا بازیکن و مدیربرنامه اش از زیاد شدن مبلغ قرارداد، استقبال می‌کنند و این موضوع ربطی به اینکه بازیکن چه کسی باشد ندارد.

1984